Сайт "Нова українська школа" продовжує ділитися конспектами цікавих уроків, аби полегшити вчителям процес підготовки до занять. У новому матеріалі – урок про Миколу Куліша та його “філологічний водевіль” “Мина Мазайло”.
У новому матеріалі читайте:
- як вивчати біографію письменника – 10 важливих подій із життя і низка креативних методів;
- як зацікавити учнів “Миною Мазайлом” – питання для дискусії та ідеї для активностей;
- пропозиції для командної роботи та добірка корисних ресурсів.
ДОСЛІДЖУЄМО ВИМІРИ, В ЯКИХ ЖИВ І ПИСАВ КУЛІШ
На що варто звернути увагу?
- Українізація як частина загальносоюзної кампанії коренізації. Мета українізації – максимальне розширення комуністичної ідеології на місцях із залученням корінного населення.
- Розстріляне Відродження. Український літературознавець Юрій Лавріненко каже, що приблизно 80 % української творчої інтелігенції знищила радянська тоталітарна система. Тому цю генерацію називають “розстріляним відродженням”. До неї належав і Куліш. Для докладного аналізу використовуйте варіативний конспект уроку про митців “розстріляного відродження”, який ми раніше публікували на НУШ.
- Голодомор 1932–1933 рр., витоки й наслідки якого стали національною трагедією українців та знайшли відображення в літературних творах Василя Барки, Уласа Самчука, Миколи Куліша та інших. Радимо використати матеріали до уроку-пам’яті про Голодомор: “Як в умовах війни говорити з учнями на чутливу тему та не травмувати їх?”.
Детальніше на сайті НУШ https://nus.org.ua/articles/yak-ukrayinizuvaly-ukrayintsiv-urok-pro-tvorchist-mykoly-kulisha/
Немає коментарів:
Дописати коментар