У посібнику розповідається про:
-
перехід на дистанційне навчання – з чого
почати;
-
як обрати платформи та створити
комунікативний простір;
-
як скласти розклад;
-
як налаштувати режим роботи вчителів;
-
як налагодити зворотний зв’язок з
учнями;
-
як оцінювати учнів під час карантину;
-
академічна доброчесність та запобігання
списуванню в дистанційному навчанні.
Також тут є огляд основних інструментів для
організації дистанційного навчання.
Методичка розділена на дві частини:
Загальні
принципи та інструменти дистанційного навчання (взаємодія між учителями, учнями і батьками, академічна доброчеснсть,
огляд вебресурсів і рекомендації для роботи з ними);
Методи
дистанційного навчання школярів різного віку (режими дистанційного навчання і розклад уроків, мотивація учнів, оцінювання
та контроль, зворотний зв’язок, дистанційне навчання дітей з ООП і т.д.).
Ознайомитись із посібником можна за цим посиланням.
Немає коментарів:
Дописати коментар