понеділок, 13 січня 2020 р.

Громадське обговорення проекту Інструктивно-методичних матеріалів для проведення експертами експертиз електронних версій підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників



Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» відповідно до Плану реалізації концептуальних засад реформування загальної середньої освіти у частині підвищення якості навчально-методичного забезпечення освітнього процесу в Новій українській школі розробив проєкт Інструктивно-методичних матеріалів для проведення експертами експертиз електронних версій підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників. В основу документа покладено наукові розвідки проблеми підручникотворення вітчизняних та зарубіжних науковців (Н. Бібік, А. Гірняк, Л. Дзюбко, О. Жосан, Ф.-М. Жерар, Д. Зуєв, Я. Кодлюк, І. Лернер, В. Редько, К. Роеж’єр, О. Савченко, Л. Шатирко,  А. Фурман, Г.Цукерман та ін.), результати анкетування експертів підручників, авторів і видавців щодо змісту і процедури експертної оцінки навчальної книги під час проведення конкурсних відборів підручників для закладів загальної середньої освіти у 2018, 2019 роках та багаторічний досвід Інституту модернізації змісту освіти щодо організації та здійснення експертної оцінки навчальної літератури.
З метою врахування позиції широкого кола фахівців, батьківської спільноти, громадських освітніх організацій щодо вимог до шкільного підручника як одного із важливих чинників підвищення якості шкільної освіти пропонуємо документ для громадського обговорення (лист ІМЗО від 09.01.2020 № 22.1/10-30).
Пропозиції та зауваження просимо надавати до 10 лютого 2020 року:
  • Електронною поштою за адресою: dpo@imzo.gov.ua;
  • В паперовому вигляді на адресу:  03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 36, каб. 303;
  • Контактний телефон: 248-20-70, 248-17-50;
  • Шляхом коментування на веб-сайті Інституту.

Немає коментарів:

Дописати коментар